Amerika Hayallerinizi Yıkmayın

Florida Mimami
İnternet Üzerinden Okuduğunuz Veya Çevrenizdeki İnsanlardan Duyguğunuz Amerika Hakkında Kötü Olarkar Yüzüden Hayallerinizi Yıkmayın.Benim Cennetim Olan Amerika Sizin Cehenneminiz Olabilir. Herkezin Kendi Zevki. Amerikaya Giden Bazı Kişiler Amerika Yüzünden Ailesi Dağılmış , Türkiyedeki İşinden Olmuş ,Ve Çok Pişman Oldum Gibi Laflar Duyupta Hayallerinizi Yıkmayın.Amerika Büyük Bir Kıta Her Bir Eyaletinde Farklı İnsanlar Yaşar 48 Eyaletin Çoğu Bambaşkadır.İnannın Bana Amerikada Tüm İnsanların Çok Seveceği En Az Bir Eyalet Var.Türkiye Antalyadan Biri 9 Ay Soğuk Havanın Hakim Oldugu Kanada Gibi Bir Eyalete Giderse Memnun Kalmaması Normal Bence.Hangi Eyalete Gideğinizi İyi Belirlemelisiniz.Evet Filmlerde Amerika Biraz Abartılır Ama Türkiyeden Amerikayaa Göç Eden Biri Olarak Türkiyeden Kat Ve Kat Güzel.Amerikaya Gittiğim İlk Aylarda İngilizceminde Az Olması Nedenleriyle
Los Angeles
Bunaldım Alışmak Zor Geldi.Ama Suan 4 Sene'den Beri Amerikada Yaşıyorum. Çok Memnun Olduğumu Söyleyebilirim.Yani Amerikaya Gelmek Gibi Bir Hayaliniz Varsa Buyrun Gelin Ve Birde Şunu Unutmayın. Hayallerimiz Olmadan Bizler Bir Hiçiz Yani Şunu Diyorum.Hayallerinizi Yıkmayın Gelin.İçinizde Dert Kalmasın. Şunu Kendinize Sorun.Gidersem Ne Kaybederim ? Cevabı Sadece Para Ve Zamansa Bırakkın O Değersiz Yaştımızda Bir Hayal İçin Bunları Kaybedelim. !


Amerika'da Eviniz Olsun,Amerikaya Vize,Amerikaya Uçak
Powered by Blogger.