Amerikaya Gitmenin Maliyeti

Kendi Amerikaya Gitme Masraflarımı Anlatayorum :)
  1. 15 ila 45 Yaş Arasındaki Erkekler Ek Olarak DS157 Formunuda Doldurmalıdır 
  2. 1 Adet Tam Doldurulmuş ve Vize Başvuru Sahibi Tarafından İmzalanmış DS156 Vize Başvuru Form
  3. Vize Bitiş Tarihinden Sonra En Az 6 Ay Geçerliliği Olan Pasaport
 Bu Yukardaki İşlemler Tam Olarak 1.400 TL (Küsur) Tuttu. Uçak Biletlerinide Dahil Edersek Ortalama 2000 TL Geri Dövüş Biletide Dahil Bu Sadece Oraya Gitmenin Fiyatı Arkadaşlar. Orada Yaşamak Otelde Kalmak + Yemek + Temel İhtiyaçlar Sonucunda Ben 2 Ayda 10 Bin TL Harçadım Hiç Çalışmadım Gezdim Tozdum Sadece Orada Çalışırsanız. Doğal Olarak Amerikan Doları Alacaksınız. Buna Orda Yaşamanıza Kolaylık Sağlayacak Ama ABD'de Çalışmak Kolay Deyil Her Yönden Orada Geçinmek Biraz Zor Alışmamız Gerek Diline Kültürüne Aksi Taktirde Çalışmakta Zorluk Çekeriz.Newyork'a Tek Kişi Olarak 2 Aylıgına Gittim 2 Bin Gitmek İçin , 10 Binde Oradaki Bir Aylık Masrafim Oldu Maliyet Ortalama Bu Şekilde.


Amerika'da Eviniz Olsun,Amerikaya Vize,Amerikaya Uçak
Powered by Blogger.